08 February 2010

Maroela...

Ons was vandag sandplaas toe. Wens ons kon weer swem, maar die dam is al weer half (want dis spitstyd op ons plaas en die pa’s kry nie tyd om te gaan waterpomp nie) en die watergras het klaar begin groei.

Ons is saam om te gaan maroelas op te tel, om maroela jellie te maak. Maar geeneen van ons is vanplan om sonder fun terug te gaan huis toe nie! Toe ons by die hek inry toe sien ons ’n skilpad! Die seuns het paaie gemaak in die pad en lekker in die sand gejol! En ek het gekyk hoe waaghalsig ek kan wees om ’n paar foto’s te neem toe ons water gestart het, ek't op my ma se senuwees gewerk! Toe ons maroelas gaan optel toe gooi ons die ou en vrot maroelas en skiet die pitte met die ketties! Die Plaaslewe is FUN!!!

Een enorme sandput!!! André, Johan en nefie...

Ek, besig om ’n goeie uitsig te soek, op die sonpanele se “stand” (die sonpanele is ’n paar jaar terug gesteel).

‘n Uitsig oor die bos...

En na die pad se kant toe.

Spinnerak.

Sonsondergang onder die maroelaboom.

No comments:

Post a Comment