18 February 2010

Boooohooooo!!!

Hoe moet ek dit stel? Hoe moet ek dit uitdruk? Eish! Dis nogal ’n moeilike een!

Ons verloor koeie en kalwers, maar nooit ’n hoop vol nie. Die bulle word gekoop en verkoop na ’n afloop van ’n paar jaar. ’n Bul is tussen twintig- en vyftig duisend rand. En dan kan hy net “woeps” vrek... Daar’s altyd die risiko wat jy loop.

Ons het die afgelope paar weke tussen die lande beweeg en net vir die beeste gaan water pomp, dis spitstyd op die plaas want daar word geploeg en geplant. So drie weke terug het my oom begin sê dat hy nie vir Hoed (die bul) sien nie en die naweek toe bespiegel ons waar die kabouter kan wegkruip en wat met hom gebeur het. My pa sê toe veral wat jy weet net ’n hopie wurms... Ek hoor toe ’n hopie horings. Ou Hoed het ook net sulke cute klein horingtjies...

Gisteraand toe reën dit net genoeg om ons uit die lande te hou (10mm) en my pa en oom besluit toe om ’n soektog vort te sit. Ek het daarvan gehoor, maar my nie veel daaraan gesteur nie.

Met middagete stap my pa die huis in “slegte nuus” my riaksie was, “wat’s so sleg? Is Hoed dood?” Toes die andwoord “Ja, een van die werkers het op sy bene afgekom, nie ek of jou oom het al gaan kyk nie” en hulle weet ook nie wat met hom gebeur het nie...

Dit lyk dalk nie op die oog af of dit my vang nie, maar ek't ’n baie sagte plekkie vir Hoed gehad! Die rooi bul met die groot skof, wat nes ’n oudtydse hoed lyk en die groot dik kop met lang ore en klein cute horingtjies.

HoEd Ek MiS jOu Ou GrOtE!!! En jy sal altyd in my kop ’n prentjie bly, al is dit net dofweg of vaal, al is dit net skrams, jy sal altyd daar wees...

No comments:

Post a Comment