09 November 2009

By my neefs, my big brothers...

Kyk as daar iemand is waarvoor ek baie lief is, is dit my twee neefs. (Die een wat in die motorfiets ongeluk was en sy boer.) Dit mag dalk wees oordat hul ouer as ek is... Maar dit maak nie saak hoekom nie! Eks net BAIE lief vir hulle!!!

Volgens “oorlewing” het my neefs inplaas van niggie vir my “liggie” genoem… En as jy sê ons gaan daar kuier, is ek net in die wolke, dans dit hemel op aarde! Nie dat hulle, hulle veel aan my steur nie, (ek is maar net die enigste nig vir hul) hul baklei maar net so lekker met my. Die een wat in die ongeluk was is 4 jaar ouer as ek en sy broer 2 jaar. Hulle het 'n stukkie grond langs die Olifants rivier, en ons kuier baai keer daar.
Dis so lekker om die natuur so te beleef! Maar om die natuur op 'n quad te beleef is iets uit die boonste rakke!
My pa wil nie vir ons quads koop nie hy is maar versigtig, maar as ons daar kom is dit altyd my wens “asb. kan ons nie gaan quad ry nie” ek sê dit nooit, maar in my kop smeek ek. En net partymaal ry ons.
Vandag was ons rivier, pakstoor, beeste en boorde toe.Dis vrek lekker!
My tannie en oom is ook ‘n treat en a half!
Sussa:
Ek's BAIE LIEF vir jul al vier!!!

No comments:

Post a Comment